24 Ekim 2013 Perşembe

Bu Kış Ne Moda? : Ekose

Kendimi bildim bileli bu ekose her sezon bir yerlerden çıkıp trend oluyor.Seviyorum evet ama etek ve elbiseler de değil.Onları sevmeme nedenim var tabii! Lise de eteğim ekose desenliydi ve içinde bulunan renkler o kadar -iğrenç-ti ki bilinç altıma ekose etek kötüdür diye yerleşmiş sanırım.Birinde görüp sevdiğim oluyor ama ben giymem! Bir daha asla..Ne zaman ekose etek denesem giysem okula gidecekmiş gibi hissediyorum.-tamam tamam okulu sevmiyordum ben etek bahaneydi ama yine de giymem!-  Geldik en zevkli kısıma görseller...










 ''ekose gömlekler bele!'' diye adlandırabileceğimiz bir harekette başladı.Siz de güneşli bir gün yakalarsanız-her ne kadar kış gelmiş olsa da- bu trendi uygulayabilirsiniz.Gayet hoş ve tarz bir görüntü yakalarsınız.



    Bu yazıyı yazmaya karar verdiğimden beri aklımda bir kişi var.Ekose denilince aklıma ilk gelen kişi hatta görüntü Avril Lavigne oluyor.Oldukça sık kullanıyor -en azından kullanıyordu- bildiğiniz üzere ekoseyi.Bunun yanı sıra 4-5 sene öncesine kadar en sevdiğim ünlüydü kendisi ve  takip ederdim haliyle..Şuan gözümün önüne gelen her görüntüsünde ekoseli bir parça var üstünde.Yani demem o ki Avril'i sona sakladım.Ona özel ayrı bir bölüm yaptım da denilebilir. Buyrun görsellerr.. :)









          *Sağlıkla kalınn. :)

2 yorum:

  1. Benim de okul eteklerim hep gri olduğu için ben de gri etek pek sevmem=)

    Ekose her yaşta karşımıza çıkıyor kaçış yok gibi;)

    YanıtlaSil
  2. lise yıllarımda benimde eteğim ekoseliydi. mezun olalı 10 seneden fazla oldu, ilk ekoseli kıyafetimi geçen sene alabildim :)

    YanıtlaSil