23 Ekim 2013 Çarşamba

Bu Kış Ne Moda?: Oversized - Büyük Beden

 Çok çok beğendiğim bir trend hatta tamamen benim stilim.Bu trend ne kadar mantolar da daha çok öne çıksa da; ben kazaklarda ve sweatshirtler de kullanacağım. Yaz,kış bol üstlerle gezerim zaten.O yüzden hiç zorlanmadan ayak uydurabileceğim bir trend olarak ilk sırada yer aldı.Gerçi bazen riskli olabiliyor..Malum ayarı tutturamazsak  deyim yerindeyse -pasaklı- durabilir üzerimizde..Ama bakın aşağıya hepsi ne kadar hoş.. :)







Aşağıda ki fotoğrafın kime ait olduğunu bulamadım.İsim vermek isterdim ya da internet sitesini..Ama o kadar hoşuma gitti ki paylaşmazsam olmazdı.Benim favorim budur! Favori dediğime bakmayın bunları ben giysem ya da böyle bir şey kombinlemeye kalkışsam  -örnekte ki gibi- vezir değil rezil olurum... :)


  *Mutlu olun,mutlu kalın! Görüşürüz ! :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder