23 Ocak 2014 Perşembe

Kitap Önerisi : Soğuk Kahve & Sabah Uykum

Bu yazımda iki kitap birden tavsiye edeceğim. Çünkü iki kitabı da bir solukta okudum. :)

 Kitaplarda yazarın hayatından, tecrübelerinden beslenerek yazdığı parça parça yazılar var.Gündelik bir dil kullanmış ki -bazıları bunu eleştirse de- bence gayet normal.Çünkü yazar kendi hayatından derlemeler yapmış ve bazı tespitler.Dili daha edebi kullanabilir miydi bilemiyorum doğrusu ama hiç bir şekilde rahatsız etmiyor.

 Kitapta en çok sevdiğim şey ; bu kitabı ben yazmış olabilir miyim düşüncesi oldu.Yazar içimizden birisi kuşkusuz ama yaşadığımız veya yaşayabileceğimiz olaylara başka bir açıdan bakıyor , tespitler yapıyor , bizim bazı olayları daha iyi anlayabilmemizi sağlıyor.Oldukça zevkli bir durum bu.
 
  Ben oldum olası sevmişimdir böyle kitapları zaten.Şimdi görsellere bir göz atalım isterseniz ;


  Ayrıca kitabın kapağı oldukça sağlam ve sayfaları da bir o kadar kalın ki bu özellikle bayanlar için oldukça önemlidir.O karmaşık çantanın içine rahatlıkla kitabınızı ekleyebilirsiniz ! :)


 Ve her iki kitaptan da bir kaç bölüm ; 





*Mutlu okumalar.. :)

2 yorum:

  1. Ahmet BATMAN'ın hiç bir kitabını okumadım. Ama elimdekiler bitince sıradaki yazar kendisi olacak! Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.. Pişman olmayacaksınız , şimdiden iyi okumalar.. :)

      Sil