22 Ocak 2014 Çarşamba

MAYBELLINE Alışverişim+ Hediyem !

Geçen gün  Maybelline Eyestudıo Gel Eyeliner'ı alıp denemek için Watsons'a gittim.Ürünü ararken görevli geldi ve Maybelline ürünlerinden 30tl'yi geçersem bir kazı kazan kartı hakkı kazanıp hediye sahibi olacağımı söyledi.Ben de alışveriş listeme çok sevdiğim Rocket maskarayı dahil ettim. :) Kampanya hala devam ediyor eksik ürünleriniz veya denemek istediğiniz ürünler varsa Watsons'a gitmenin tam zamanı.. :) Kampanya şu şekilde ;


Şimdi alışverişim ve hediyeme geçelim.. :)

 
Maybelline bu eyeliner'ını denemeyi çok istiyordum ve sonunda aldım.Henüz yorum yapacak kadar kullanmadığım  için ürün yorumunu bir başka yazıya saklıyorum.Ama yapısı çok yumuşak ve pürüzsüz.


NOT: Numarası 01 Black fotoğraf çekmeyi unutmuşum.
 

Rengi mat siyah 02 numarasında pembe ışıltılar vardı.Ama ben mat olanı tercih ettim. 


İşte benim favori maskaram.Aslında stoklamak için almıştım ama dayanamayıp kullandım. :)


Ve işte hediyemmm :)


İşte ojenin rengi ve numarası;





*Mutlu kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder