3 Şubat 2014 Pazartesi

Mini Minnacık Bir Kendin Yap Projesi !

Merhaba, evde otururken-sıkılırken- ve kendime bir uğraş araken banyo aynasının önünün çok boş olduğunu fark ettim. Ve hemen ardından kullanmadığım ufak mumlar aklıma geldi. Ve biraz değişiklik yaparak mumları kullandım. Bakalım nasıl olmuş ? :)

Malzemeler ;
 

*Tutkal
*Toz Sim 
*Mumlar
*Fırça -Benim ilk DIY projem olduğu için fırçam yok malesef ama hiç sorun değil kullanmadığınız makyaj fırçası ya da herhangi bir çubukta işinizi görür.-

  Sıra geldi yapım aşamasına ama şunu önceden belirtmek isterim ki ben bu konuda acemiyim biraz, çok güzel fotoğraflar ortaya çıkaramamış olabilirim ki yanımda yardım edecek kimsem de yoktu.. :( Ama çokta zor bir şey değil önceki ve sonraki fotoğrafları da koysam yeterliydi. :)



Mumları kaplarından çıkardıktan sonra fırçayla tutkalı yaydım.




Daha sonrada üzerine sim döküyoruz.Bunu bir kağıdın üzerinde yaparsanız simleri ziyan etmezsiniz. :)


vee sonuçç :



Eksiklerimi görmezden geleceğinize inanıyorum.Ve ana fikre odaklandığınızı düşünerek bu yazıyı yayınlıyorum.

*Mutlu kalınn.. :)

4 yorum:

  1. Kına gecelerinde kullanım için uygun görünüyor:)
    Bir de üstüne sprey vernik püskürtülse simlerin dökülmesi de önlenir diye düşünüyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kına gecelerinde kullanım fikri çok hoşuma gitti. :) Ben daha sonra simleri saç spreyi ile sabitledim. Oldukça başarılı oldu. :)

      Sil
  2. Blogunuza izleyiciler gadgetı koysanız ve yanıtla kısmında metin doğrulamayı kaldırırsanız daha iyi olur kanaatindeyim;)
    Naçizane bir öneri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edersiniz ki oldukça acemiyim bu konuda söylediklerinizi dikkate alacağım ve uygulamaya çalışacağım teşekkürler.. :)

      Sil