18 Haziran 2014 Çarşamba

Maybelline Babylips

Ben de babylipslendim. Almayı, denemeyi çok istiyordum.Ankara'da bir kaç Wantsons ve Gratis gezdikten sonra mutlu sona ulaştım.Dört çeşidini aldım, geriye kaldı iki. :) Nemlendiricilerimin tamamını renksiz tercih ederdim.Ve ilk defa renkli nemlendirici almış oldum.


Öncelikle görünüşleri ve kokuları çok çok güzel.Çok lezzetli kokuyorlar.Tam yemelikler anlayacağınız. :) Nemlendirmeleri de gayet başarılı.



CHERRY ME 

Vişne renginde renk vermesi başarılı.


PEACH KISS

Şeftali tonunda renkli.Dudağınızda çok doğal ve tatlı duruyor.Abartılı olmamakla beraber ışıltıları var.



HYDRATE

Sadece nemlendirme özelliği ve SPF 20  özelliği var.



MINT FRESH 

Nemlendirme özelliği ve SPF 20 içeriyor.Ayrıca naneli.Nane dudaklarınızı çok fazla yakmamakla beraber kendini hissettiriyor. 




*Benim favorim MINT FRESH. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder