17 Kasım 2014 Pazartesi

2014-2015 KIŞ TRENDLERİ - RENK TRENDLERİ

Upuzunnnn bir aradan sonra tekrar merhaba :) hemen konumuza dönmek istiyorum ;

1)Vişne Çürüğü - Bordo : Vişne çürüğü ve bordo arasında ki  tüm renk tonlarını kapsıyor bu trend. Favori trendim olmaya aday kendisi. :)



 






*Benim favorim ise kaban ve abiye kıyafeler.. 


2)Orkide Moru: Kendi adıma uygulamayacağım tek trend bu olabilir.(mordan pek hoşlanmıyorum da.)








3)Elektrik Mavisi : Her parçada kullanabileceğimiz en masum trend karşınızdaa.. 





4)Metalik - Altın : Metal ve altın renginin yanı sıra bize metali hatırlatan tüm renkleri kapsıyor.Vişne çürüğü ve bordo trendinin de rakibi benim gözümde. :)





5)Avcı Yeşili - Asker Yeşili : En sevdiğim renklerden biri olan  yeşili bu sezon bol bol kullanırım artık. :)





6)Portakal Turuncusu : Daha önce turuncu çok ilgimi çekmiyordu ama içinde ki sıcaklıktan mı bilmem içim ısındı. 





Diğer kış trendi yazılarımda görüşmek üzere *mutlu kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder