4 Aralık 2014 Perşembe

Kasım Ayı Favorilerim


Kasım ayı favorilerim oldukça kısıtlı. Bunun nedeni bu ay çok fazla makyaj yapmamam ve az ürün kullanmam. Sınavların büyük etkisi var tabii. Daha fazla uzatmadan hemen favorilerime geçelim ;

1)GOLDEN ROSE SMOKY EFFECT EYE PENCIL:

  Oldukça pratik bir ürün.İster kalemi eyeliner gibi çekin isterseniz arkasıyla dağıtın ve dumanlı göz makyajı yapın. Seçim sizin ! Bende ki rengi  -deep black-

 2)DEPORAH RUJ :

  Favorilerim arasına epeyce girmesini beklediğim ruj. Lakin bu rujdan nemlendirme etkisi beklemeyin.Mat bir yapıda olduğu için gayet sert bir yapısı var. Ama ben rengi olsun matlığı olsun çok sevdim. Bende ki rengi -atamic red mat 19-
*son fotoğrafın net olmamasından dolayı üzgünüm , affınızı diliyorum. :)

3)THE BALM NUDE TUDE :

  Bu paleti sevmeyen yok gibi zaten. o yüzden çok konuşmayacağım. :)


4) MAYBELLINE BABY LIPS :

Karşınızda bir babylips hayranı duruyor. :) Bu yüzden her ay bir babylips görmeniz muhtemel. Bu ay nemlendirici kullanımım epey arttı.Malum kış dudaklar kuruyor ve kullandığım mat ruj da kuru bir yapıda olduğundan elim bol bol bu ürüne gitti. Ayrıca dudağımda bıraktığı nane hissini çok seviyorum. -mint fresh-


5)MAYBILLINE THE FALSİES MASKARA :

  Maybilline maskarlarını oldum olası sevdim. Bu maskarasıda oldukça başarı ve en sevdiğim yönü ise kirpikleri kıvırıyor. (bunu el yordamıyla beceren insanlara çok imreniyorum.)

 *Mutlu kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder