15 Haziran 2015 Pazartesi

Bu Yaz Ne Moda ? (2015) : Desenler

Bu yaz desenler her zamankinden daha da renkli daha da hareketli.. Bizi cıvıl cıvıl  bir yaz bekliyor. Hazır mıyız ? O halde başlayalım. :)

1) Çiçek Bahçesi : Bu yaz cıvıl cıvılızz ! Yaşayamadığımız baharı kıyafetlerimize taşımanın tam zamanı. Kıştan direk yaza atladığımızı düşünen ben bile teselli olmuş olabilirim.(!) :)



2) Tropikal Etki : Bu yaz ki doğa sevdamız sadece çiçeklerle sınırlı olmayacaktı değil mii ??



3) Çizgisel Hipnoz : O kadar doğa , çim , çiçek , böceğe kapıldım ki bunu da bu şekilde yorumlamak istiyorum veee zebralar gibi kafa karıştırıcı çizgiler bu yaz çok moda diyorum !
dipnot: Çizgi ile sınırlı değiliz , tüm geometrik şekillerle göz yanıltıcı kombinler bu yaz çok moda (!)



4) Pötikare : Ekose out - Pötikare in :) Ekose desenine benzeyen lakin daha ufak karecikleri olan bir desenle karşı karşıyayız.Her ne kadar ekose seven biri olsam da bu deseni de bağrıma basıyorum. :)




*Cıvıl cıvıl günler dilerim.. :)

1 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim syafadaki modeller muhteşem gerçektende cıvıl cıvıl paylaşımların var bende de dönem dönem değişen hobiler :) takibe aldım cnm. sende gelir merhaba dersen sevinirim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil