14 Temmuz 2015 Salı

İnceleyelim : Seyahat Bakım Çantam

Çok ufak bir seyahate çıkacağım. Yanıma az ve öz eşya almam gerek.. Tabi bu bakım ürünleri içinde şart. Yanıma aldığım bakım ürünlerimi sizlerle paylaşmak istedim . Az ama işe yarar bakım çantası..


1)Vaseline Cocoa Radiant : Yapısı yoğun bir nemlendirici olmakla beraber nemlendirmesi oldukça iyi. Lakin tek bir sıkıntısı yapısı gereği hemen emilememesi. Şayet kıyafetlerinize bulaşmasını istemiyorsanız sürdükten sonra biraz beklemeniz gerekiyor. Kokusunu ben oldukça çook seviyorum üstelik gün boyu kalıcı. 

2) Urban Shake Repair Curl : Hayatımın saç şekillendiricisi olarak kayıtlara geçirilmesini istiyorum. Teşekkürler :) Dalgalı ve kıvırcık saçlar istiyorsanız tercih etmeniz gereken bu ürün; köpük yapısında vee milk shake gibi kokuyor. Şekillendirme konusunda da oldukça başarılı ve saçınızı kesinlikle sertleştirmiyor. 

3)Down Under Natura's Argan Oil Serum : İçinde argan yağının bulunmasının yanında E vitaminin olması tercih etmemi sağladı. Uzun süredir kullanıyorum. İşe yarıyor lakin ben sıkıldım bu yüzden bitirmeye çalışıyorum.

4)Rexona Cotton : Rexona'nın diğer deodorantlarından pek farkı olmayan bir deodorant benim için. Bunu şeçme nedenime gelecek olusak seyahat boyunda olması. 

5)Nivea Med Protection SPF 15 : Yaz aylarından güneş koruması içeren ürünler tercih etmeye çalışıyorum ve buda onlardan biri. Nemlendirmesine gelecek olursam çok büyük bir nemlendirme beklemeyin.Lakin günlük rutin için yeterli. 

6)Babylips Chery Me : Renklendirmesi, nemlendirmesi ve tadı :) çok hoş. Zaten bu serisi bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum. 


*Bol gezmeli günleriniz olsun... :)


4 yorum:

  1. Eskiden her markanın taşınabilir boyları bulunmazdı. Şimdi hemen hemen tüm markalar yapıyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. umarım güzel bir seyahat olur :)saç köpüğünü çok merak ediyorum lakın düz saçlarımda nasıl kullanırım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekillenmeye müsait bir saç yapınız varsa kesinlikle işe yarayacağını düşünüyorum.Lakin çok kıvırcık değilde dalgalı bir hava katacaktır.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil