27 Ekim 2015 Salı

Ürün İncelemesi : Batiste Dry Shampoo -clean&classic-

Saçlarımı çok yağlı kategorisine koyabileceğim için kuru şampuanlar ilk çıktığından beri benim kurtarıcı ürünlerim oldular. Bir çok kuru şampuan kullanmış biri olarak en son kullandığım ürünü sizinle paylaşmak istedim.

BATİSTE DRY SHAMPOO CLEAN & CLASSİC 


 Bu ürünün bir çok seçeneği var. Koku veya şaç tipine göre farklılık gösteriyor.
 Benim clean & classic seçme nedenim ise çok ferah bir kokusu olması. Bir kuru şampuandan beklentim temizlik ve ferahlık olunca da bunu seçmem kaçınılmaz oldu.



 Tüm saç tipleri için uygun.. Kullandığım kuru şampuanlar arasında favorim olma başarısını göstermiş bir ürün. Hatta uzun bir süre başka bir ürün denemeyeceğim.
 Fiyat olarak biraz ortalamanın üstünde diye düşünüyorum. Ama performansı ve ürünün kullanım süresi bu farkı kapatıyor.






Ürünün arkasında kullanım şekli var. Bence önemli bir nokta çünkü bir çok kuru şampuan gibi çok fazla ve çok yakından sıkıldığında pudralı bir görünüm bırakıyor. Hatta saçlarınız beyazlamış izlenimi uyandırdırıyor. Bunun için dikkatli kullanmakta fayda olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder