29 Kasım 2015 Pazar

Yükselen Trend : Bir Aksesuar Olarak Kürk !

*GERÇEK KÜRKE HAYIR !*

 Bir trend yazısıyla yine karşınızdayım. Hemde ne trend !! Kimsenin gözünden kaçmamış olan kürkler.. Her yer kürklerle doldu taştı. Modayla ilgili olanlardan ilgilenmeyenlere kadar herkes kürk parçalar taşıyor üstünde. İşte bu yüzden ben de ''Yükselen Trend'' köşemde bu akıma(!) yer vermek istedim. 
 Başlayalım...




  Kabanlar ile kürkün kullanımına aşinayız aslında. Ama bu sezon daha ufak dokunuşlar ile karşımıza çıkıyor. Boyunluk şeklinde , kaban uçlarında , kapşonda...


 Daha spor ya da zahmetsiz şıklığı seviyorum diyorsanız da ufak ama ilgi çekici parçalarda kullanabilirsiniz. Çanta aksesuarı olarak , telefon kabınızda ya da sadece başınıza geçireceğiniz bir bere de..


  Seçeneklerimizin arasında tamamen kürkten bir çanta da olabilir pek tabii.. Ama bu trendi nerede, nasıl kullanırsak kullanalım elinizi kürkün üzerinden ayıramayacağız eminim.. :)


  Ayrıca yukarıdaki görselde ki ilk kare benim favorim. Gayet yaratıcı ve farklı...

Peki sizin favoriniz hangisi ? 


1 yorum:

  1. Bu sezon çok mora yapay kürkler :) Ben özellikle mont şapkalardaki detayını çok seviyorum.
    Bana da beklerim canım :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil