21 Aralık 2015 Pazartesi

Bu Kış Ne Moda ? : Dokular

 Nihayet bu serimin devam yazısıyla karşınızdayım.. :) 

 Bu kış kumaş seçimlerimiz ile öne çıkma zamanı diye düşünüyorum. Çünkü daha çok sadelik ön planda kıyafetlerde.. Farkı kumaş seçimimizde ve aksesuarlarımızda yakalamamız daha trend(!). O zaman hemen başlıyorumm.. 

1) Süet - Kadife : Süet geçtiğimiz sezonlarında gözde dokusuydu bildiğiniz gibi. E yazın moda olan süet kışın moda olmazsa garip olurdu. Yanına kadifeyi de alarak bu sezon her yerde olacaklar. 





2) Yün / Koyun Postu : Bu sezon gözde dokulardan birisi de yün veya başka bir deyişle koyun postları..  Hem gözde parçalar olmaları hem de sıcak tutmaları yönünden de kalbimizin tahtına oturma konusunda oldukça iddialı olduklarını düşünüyorum. Şunu da belirtmek isterim ki ; genel olarak astar olarak kullanılıyorlar.



3) Kürk : Benden en çok göze çarpan trend ödülü alabilecek olan bu madde hakkında fazla bir şey yazmayıp sizi şu yazıma alayım.



4) Transparan : Evett geldik en can alıcı dokuya.. Transparanlığın kış sezonunda moda olmasına biraz şaşırmıştım. Lakin kullanım şekillerine aşina oldukça sevmeye bile başladım diyebilirim. Benim favori kullanım şeklim kolları transparan bluz üstüne kapri kol bol kazaklar. :)


*Peki sizin favori dokunuz hangisi ? 




2 yorum: