20 Ocak 2016 Çarşamba

Ürün Karşılaştırma : Garnier VS Loreal

 İki ürünü de kullandım, denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim  ve bu yazıyı yazıyorum.
 Öncelikle ilk kullandığım ürün Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu oldu. Bildiğiniz gibi Bioderma'nın temizleme suyuna müadil olarak anıldı kendisi uzun bir süre. İkinci kullandığım ürün ise Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu oldu. 





Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

  • Ten makyajını çıkarma konusun da oldukça başarılı 
  • Göz makyajın da ise maskara ve eyeliner konusunda yetersiz , Özellikle kirpik diplerinde
  • Durulama ihtiyacı hissettirmiyor fakat ürünü kullandıktan 1-2 dk yapış yapış bir his uyandırıyor , sonra geçiyor -tıpkıbirtonikgibi-
  • Hassas ciltler için uygun olduğu yazıyor. Benim cildim de herhangi bir sorun yaratmadı lakin cildim hassas değildir. 
  • 400 ml bir ürün ve oldukça bereketli


Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu

  • Ten makyajında oldukça başarılı
  • Göz makyajında ise yetersiz. Özellikle kirpik diplerinde
  • Durulama gerektirmiyor ve yapış yapış hissiyatı çok hissetmedim.
  • Yine hassas ciltler için uygun olduğu belirtiyor. Ben de sıkıntı yaratmadı. 
  • 200 ml bir ürün ve diğer temizleme sularına kıyasla oldukça az bir miktar.



Sonuç olarak; her iki üründe birbirine oldukça yakın özelliklere sahip ve ikisinin de artısı ve eksileri var. Bu yüzden önceliklerinize göre tercih yapabilirsiniz. Benim tercihim ikisi arasında Loreal olacak gibi duruyor. Az miktarına rağmen.. 

*Siz hangi ürünü kullandınız ve fikirleriniz neler ? Paylaşırsanız çok sevirim. :)*

2 yorum:

  1. Merhaba bende ten makyajı temizliğinde Garnier kullanıyorum ve oldukça memnunum.Ama dediğin gibi göz makyajı temizliğinde yetersiz.Göz makyajı temizliği için AVON Extra Lasting Makyaj Temizleyiciyi önerebilirim.50 ml ama zaten çok az uygulandığı için uzun süre gidiyor.Fiyatıda çok uygun.Gerçekten çok etkili.Umarım işine yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler, kesinlikle deneyeceğim.. :)

      Sil