18 Ocak 2016 Pazartesi

Yükselen Trend : V Yaka VS Boğazlı

  Bir köşede kışın vazgeçilmezi boğazlı kazaklar  , diğer köşede ise cool V yaka kazaklar...

  Kış mevsiminde yükselen trendler arasında V yakalı kazaklar da var. Lakin boğazlı kazağın tahtını tam anlamıyla sarsamadığını düşündüğüm için. İkisi bir yazıda bir araya getirmek istedim.

   İlk başta kış ayının vazgeçilmezlerinden olan boğazlı kazaklarımız var. Özellikle daha karasal iklime sahip bir şehirdeyseniz ; tam bir kurtarıcı kış parçası haline geliyor. Evet, hem şık hem rahat hem de işlevselliğiyle gönlümüze taht kurmuş boğazlı kazaklara biraz göz atalım.




 Ünlülerin de sıkça tercih ettiğini eklemeden geçemeyeceğim. Üstelik o kadar uzun süredir var ki ;  sadece sokak modasında değil her yer de , farklı şekilde kombinlendi.


  İşte tam olarak boğazlı kazağın işlevselliği ve her tarza uyması onu vazgeçilmez yapan faktör.

 
 Geçtiğimiz sezonlarda kendini hep bir üst seviyeye çıkarmayı başaran V yaka kış sezonunda da kendini göstermeye devam ediyor. V yaka ne kadar derinse o kadar göz alıcı olursunuz. Göz alıcı,şık ve seksi bir parça...


 Şayet -yok anacım ben böyle donarım kışın- diyorsanız. Size -tabi kendime de- bu trendi içerisine bir gömlek giyerek hayata geçirmenizi ya da şallarınız ,boyunluklarınız ile beraber kombinlemenizi öneririm. Ki bir fular olsun , şal olsun bu yakaya en çok yakışan aksesuarlardır.


   Ben konseptten çıkmamak adına daha sade kombin ve görsel seçmeye çalıştım ama tabi ki V yakayı nasıl yorumlayacağınız tamamen sizin tarzınıza ve zevkinize kalmış.


* Sizin tercihiniz hangisinden yana ? *

1 yorum:

  1. Ben boğazlı yakaları çok seviyorum ama şimdi görünce farkettim ki v yakaya da hayır demem :) Tercihim ikisideee :D

    YanıtlaSil